بررسی فاصله انتظارات حرفه حسابداری بخش عمومی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی - دانلود مستقیم
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بررسی فاصله انتظارات حرفه حسابداری بخش عمومی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی می باشد که با فرمت ppt در 39 اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بررسی فاصله انتظارات حرفه حسابداری بخش عمومی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 4
در راستای اهداف تحقیق، در این تحقیق بدون در نظر گرفتن کیفیت و محتوای آموزش و پژوهش و صرفا از جنبه کمیت آموزش و پژوهش دو سوال اساسی مطرح است:
1-آیا میزان آموزش نظام حسابداری بخش عمومی ایران در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور متناسب با انتظارات حرفه می باشد؟
در رابطه با این سوال 8 شاخص مطرح شده است.
2-آیا میزان پژوهش انجام شده در زمینه نظام حسابداری بخش عمومی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور متناسب با انتظارات حرفه می باشد؟
در رابطه با این سوال 5 شاخص مطرح شده است.
محتوای اسلاید 25
دانشگاهها و مراکز آموزش عالی باید از طریق افزایش تعداد دروس و واحدهای درسی حسابداری و حسابرسی بخش عمومی و یا از طریق ایجاد رشته یا گرایش نظام حسابداری بخش عمومی، زمینه لازم را برای آموزش مناسب و کامل وگسترش مبانی نظری این حوزه از حسابداری، فراهم نمایند.
دانشجویان تحصیلات تکمیلی در هنگام انتخاب موضوع پایان نامه و تدوین مقاله و اساتید رشته حسابداری در هنگام پیشنهاد موضوع جهت تحقیق و یا پایان نامه به دانشجویان می بایستی به این حوزه بکر و دست نخورده بالاخص با تحولات اساسی ایجاد شده از سال 94 توجه ویژه ای داشته باشند.
محتوای اسلاید 27
وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان متولی تدوین دستورالعمل های حسابداری بخش عمومی و در تدوین استانداردهای حسابداری این بخش، می تواند از طریق انتشار مجلات علمی بالاخص علمی پژوهشی، کمک شایانی به رشد و اعتلای حسابداری بخش عمومی نماید.
بها دادن به پژوهش ها و تحقیقات دانشگاهی در زمینه حسابداری بخش عمومی توسط مراجع تدوین کننده چارچوب نظری و استانداردهای حسابداری از جمله سازمان حسابرسی و همچنین توسط مراجع تدوین کننده دستورالعمل های حسابداری از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی و دیوان محاسبات کشور می تواند در ترغیب دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور به ورود به این حوزه موثر باشد.